Trāmits amb
certificat digital
Trāmits sense
certificat digital
General
Quč voleu fer?
Quč és un
certificat digital?

Com obtenir-lo?
Preguntes freqüents
Necessito més informaciķ sobre un trāmit o
sobre el funcionament del Certificat digital
Necessito més informaciķ
En cas de qualsevol dubte sobre com realitzar o consultar un trāmit o sobre el funcionament del Certificat digital cal dirigir-se a l'Oficina d'Atenciķ Ciutadana o escriu un correu electrōnic a tramitsenlinia@ajmataro.cat.
Nom del tràmit
Audičncia prčvia als Plens Municipals
Què és i per a què serveix?

Per poder intervenir en el Ple municipal, el Reglament Orgānic Municipal preveu, en el seu article 93, la celebraciķ de l’Audičncia prčvia als plens ordinaris, mitja hora abans de l’inici del Ple.

Qui ho pot demanar?

Els ciutadans i ciutadanes, i les entitats inscrites en el Registre Municipal d’Entitats

Quin cost té?

Cap

En quines dates es pot fer?

En qualsevol moment, tenint en compte que per a cada Ple municipal ordinari només hi poden haver 5 intervencions i s’han hagut de presentar al Registre Municipal amb una antelaciķ mínima de set dies naturals.

Com i on es pot fer?

1.- Per internet.

2.- Presencialment al Servei d'Atenciķ Ciutadana 

Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud

Sol·licitud d'intervenció en audiència prèvia al Ple Municipal
Quant temps triga la resposta?

La confirmaciķ es notificarā 3 dies abans del Ple Municipal

Quina documentació es lliura?

Comprovant de la presentaciķ de la sol·licitud

Altres informacions d'interès:

En la tramitaciķ de la sol·licitud d’intervenciķ a l’Audičncia Prčvia cal especificar bé la pregunta o prec que es vol presentar i especificar a qui va dirigida la pregunta, a l’alcalde o regidor/a del Ple municipal.

Marc legal:

Reglament Orgānic Municipal