Tràmits amb
identificació electrònica
Tràmits sense
identificació electrònica
General
Què voleu fer?
Identificació i
signatura electròniques

Com obtenir-les?
Preguntes freqüents
Necessito més informació sobre un tràmit o
sobre el funcionament de la identificació electrònica
Necessito més informació
En cas de qualsevol dubte sobre com realitzar o consultar un tràmit o sobre el funcionament de la identificació electrònica cal dirigir-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o escriu un correu electrònic a tramitsenlinia@ajmataro.cat.
Nom del tràmit
Colles i Comparses de la Ciutat: Sol·licitud d'inscripció per majors d'edat
Què és i per a què serveix?

És la sol•licitud que cal fer per participar com a portador o músic de les colles i comparses de la ciutat on hi hagi places vacans. Els sol•licitants entren en una llista d’espera que gestiona la Direcció de Cultura.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona.

Quin cost té?

Cap

En quines dates es pot fer?

La convocatòria d’inscripcions a les llistes d’espera es realitzen cada dos anys.

 

En situacions excepcionals s’obre una convocatòria d’inscripcions a les llistes d’espera que hi hagi places vacants. La convocatòria actual està oberta fins el 18 de maig de 2018

Com i on es pot fer?

Per internet

A través del Telèfon 010 (807 117 010 si es truca des de fora de Mataró)

Personalment, al Servei d'Atenció Ciutadana o a la Direcció de Cultura

Quins documents s'han de portar?

Sol•licitud de participació en colles i comparses.

f10cd3fe-421b-11e8-aba3-000d9ddea5d2
Quant temps triga la resposta?

Dependrà de les necessitats a cobrir en funció de les baixes de cada colla.

Quina documentació es lliura?

Comprovant de la sol•licitud.

Marc legal:

Reglament d’ús i funcionament de les Comparses Institucionals del Seguici Festiu Institucional de Mataró, aprovat pel Ple de l’Ajuntament de Mataró amb data 24 de juliol de 2017